pátek 3. února 2012

Shark, Steel, Bondage London

Před pár týdny mi přišly nové botky, už je to moje tradice – po Vánocích si kupovat boty. Navíc se naskytla levnější příležitost:)
Vzhledem k tomu, že se mi shromáždily už třetí těžké boty, rozhodla jsme se, že je trochu zhodnotím. Třeba to někomu pomůže:)


První boty, který sem si koupila byly desetidírkové Shark. Cena se tenkrát pohybovala kolem dvou tisíc. Kdybych je od začátku mazala dobrým krémem, byly by nesmrtelný. Jsou z poměrně tvrdé kůže, takže je potřeba počítat se značně rozedřenýma nohama ze začátku nošení. Ovšem když se rozšláply, nebyl s nimi problém. Vložka odešla poměrně brzo, teď chodím bez ní, je to trochu méně pohodlné, ale co se dá dělat:D




Druhé byly dvacetidírkové Steel. Přestože jsem na ně slyšela samou kritiku, objednala jsem je (byla jsem limitována cenou a časem). Nebylo to tak hrozný jak mi každý říkal, ale za dva a půl tisíce bych čekala, že jim kůže nepopraská tak brzo. Nevím jak moc do hloubky je prasklá, ale přijde mi, že celkem dost. Dále mi vadí, že švy nejsou moc pevné. Překvapivě boty nedřely vůbec a rozšláply se celkem rychle, přestože kůže je celkem tvrdá – jazyk stojí sám. Líbí se mi na nich takové malé detaily jako je vyražené logo na jazyku a vnější straně bot, látkový štítek na pravé straně boty (ten mají i Shark) a dírky ,obtažené, světlým kovem.



Poslední a nejnovější přírůstek jsou dvacetidírkové Bondage London. Neměla jsem vůbec žádnou zkušenost s touto značkou, ani nikdo z mých známých. Mají nejměkčí kůži ze všech tří bot – jazyk nedrží sám. Vizuálně se také dost liší – jsou užší, jakoby menší a drobnější, celkově takové ,dámštější,. To beru jako plus ale – nemají žádné maličkosti, dírky jsou obtočené normálním tmavým kovem, nemají štítek na boku. Nad patou asi deset centimetrů od podrážky není extra šev. Jestli dřou či ne ještě nevím, šla jsem v nich jednou a dřela jenom pravá. Pozor!! Koupila jsem si 41 ale jsou kapku menší! Je třeba si na to dávat bacha.




Takže celkově:
Shark
+ kvalitní kůže, design, detaily (vyražené logo na boční straně, kovová destička s logem na podrážce)
- podobnost se Steel, dřou zezačátku, vložka nevydrží

Steel
+  design (detaily – jako u Shark), nedřou (ale nevím jestli to není pouze o konkrétním kusu)
- cena

Bondage London
+ jiný vzhled než ostatní těžké boty,
- chybí mi ten šev nad patou
nic dalšího zatím nevím:)

Bondage London, Steel
Steel, Bondage London



Shark, Bondage London, Steel

Miluju tyhle boty, jsou teplé, stylové, hodí se ke všemu. Můžu jen doporučit:)

1 komentář:

  1. dekuju za shrnuti, ja momentalne zvazuju martensky, abych mela "tezky boty", ale "nositelny vsude". doma mam glady KMM, supr boty, vydrzely asi 5 let a byly se mnou uplne vsude, ale ted mi bohuzel vzadu prasknul sev a vevnitr uz jsou strasne vydreny, takze zvazuju nahradu spis, nez opravu...

    OdpovědětVymazat