středa 5. prosince 2012

Yours

Byls vedle mě tak dlouho a já jsem tě neviděla.

Zlobím tě hloupostmi a ty se stejně nenaštveš. Teda většinou.
Seš skvělej. Jsi nejlepší chlap jakýho jsem poznala. Poprvý mám pocit, že nejsem já ten tahoun ve vztahu, že se na tebe můžu spolehnout a že se o mě dokážeš postarat. Co víc můžu chtít.
Protože vím, že  s Tebou můžu jít proti celýmu světu.
Chybíš mi už když zamykám, přesto že vím, že se druhej den uvidíme.
Nic se nevyrovná pocitu když se vedle tebe probudim.
Nikdo se nevyrovná tobě.

Tak a dneska mě určitě něčim naštveš:D

4 komentáře:

  1. pokud to chapu dobre, tak gratuluju :) i ja jsem ted zase stastna.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je lásky :) Přeju ti,ať ti to dlouho vydrží a pokud si štastná drž se toho chlapa zuby nehty a nepouštěj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím ti:( ale zároveň strašně moc přeju. Vztahy jsou magický!

    OdpovědětVymazat