úterý 13. října 2015

10 vět




 U Madeinles je nový tag. Tak kdo bude chtít, doporučuji se zamyslet a sepsat:)

10 vět

  • Nenarodila jsem se, nebo možná ano, mám dojem, že jsem se spíše vyskytla v tomhle světě, kde dodneška nějak nemám pocit svosti.

  • Moje máma je nejhodnější člověk na světě, ségra se trochu změnila, nicméně pořád má se mnou společných 75% stejných genů.

  • Roku 2002 mi umřela babička z tátovy strany a to mělo za následek docela rapidní zhoršení vztahů v rodině, což přetrvává dodnes.

  • Na základce premiantka, na gymplu punkáč, na vejšce s vlastním názorem – neoblíbena, čili se mi mírně vyvrbila sociální fobie, kdy nemám ráda lidi, připustím si k sobě jen někoho a s hloupýma jedincema nehodlám ztrácet čas úplně.

  • Což vede k tomu, že si nerozumím s většinou kamarádů svého přítele a to způsobuje zase rozpory mezi námi, stejně jako skutečnost, že nechci mít děti.

  • Střídavě nabývám a ztrácím nadhled.

  • Při vejšce přišla nejlepší práce v mým životě – doplňování zboží, bohužel to bylo jen na brigádnický pozici, takže po složení vysokoškolskýho titulu jsem musela hledat práci na 
  • úvazek, naštěstí přišla celkem brzy a teď prodávám nářadí.

  • Za největší výhru ve svým životě považuju svoje přátelé, kočky a zážitky, který s nimi zažívám.

  • Sama sebe bych identifikovala jako tolerantního člověka, co si nenechá nic líbit, rád se napije, se zálibou v módě, vegetariánka s náběhem na veganství, s věčným pocitem nikam nepatřícím,  nevšedně vypadající,  možná trochu zvláštní, otravující ostatní se svojí oblíbenou hudbou.

  • Do budoucna nemám žádný plány.

Žádné komentáře:

Okomentovat